Rotan Cikgu

Seorang guru sejarah mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Marang atas empat pertuduhan memukul pelajarnya dengan merotan dan menyepak remaja lelaki berusia 14. Anak tunjuk kesan rotan Tiba-tiba anak aku datang menghampiri dan menunjukkan bekas dan kawasan yang dirotan.


𝐢𝐫𝐢𝐳 2011 Malaysia On Instagram Siapa Buat Salah Cikgu Babab Abah Bagi Kebenaran Boleh Rotan In 2022 Fashion Beautiful Hijab Hijab

Cikgu memang baik orangnya dan jarang rotan anak murid.

. This is NOT sek. Awak buat salah apa. Kenapa pula cikgu perlu rotan awak.

Dan murid-murid haruslah berhati-hati dan menjaga adab ketika menyuarakan pendapat d. Guru didakwa rotan sepak pelajar hingga cedera Tertuduh Ahmad Fakhrurazi Suhaimi 33 mengangguk faham sebelum mohon dibicarakan. Today19 May 2022 Menerusi video berkenaan kelihatan seorang anak murid keluar daripada dewan untuk.

Cikgu sebagai pendidik haruslah berhati-hati jika menghukum murid-murid. Topik kita hari ini ialah BERANI CIKGU NAK ROTAN SAYA. Kes panggil cikgu pondan rotan pelajar perempuan selesai Kes guru merotan seorang pelajar di sebuah sekolah di sini Selasa lepas akhirnya selesai apabila kedua-dua pihak iaitu pelajar dan ibunya serta guru yang terlibat memohon maaf sesama mereka.

Itupun anak aku telah sapu. Rotan Cikgu Misai is on Facebook. Agama ya- Bapa Bising Subjek PAI Di Sekolah Anak Lama Cikgu Jelaskan Kenapa.

Join Facebook to connect with Rotan Cikgu Misai and others you may know. Kejutan Rare Sempena Hari Guru Ibu Murid Hadiahkan Rotan Untuk Cikgu Sekolah. Hadiah Hari Guru bagi tahun 2022 dianggap lain dari yang lain apabila ada seorang ibu memberi rotan.

Sebab dialah saya fasih berbahasa Melayu dan kerana cikgu-cikgu di sekolah itu merotan saya sekarang saya berjaya melangkah ke universiti Dia juga berani menjamin bahawa sikap cikgu tu sebenarnya baik Tanya lah orang yang pernah menjadi anak muridnya. Selain itu ada juga sekolah yang cikgunya takut dengan anak murid kerana anak murid terlalu kurang ajar dan berani pukul cikgu sebelum saya sambung apa. Hadiah rotan disediakan oleh Ibu nanijoe03 Hadiah Hari Guru untuk Cikgu² arrielnabil hariguru teachersday terimakasihcikgu gurutunjangsekolahsejahtera.

Facebook gives people the power to share and makes the world more open and. Kan hari tu cikgu dah bagi amaran. Ramai pelajar zaman sekarang tidak lagi menghormati guru jika mereka di marah mereka akan fikir cikgu benci aku atau cikgu jahat.

Rotan saya dari jauh seorang murid lelaki menjerit. Mon Nov 05 2018. Guru rotan pelajar.

Mak Bawakan Hadiah Rotan Untuk Anak Berikan Kepada Cikgu.


Pin On Cikgu


ℂ𝕚𝕜𝕘𝕦 𝔽𝕒𝕥𝕚𝕖𝕙𝕒𝕙 On Instagram Nak Jadi Students Cikgu Jangan Noty2 Okey Cikgu Rotan Awak Nanti Follow Cikgu Tomey Hijabi Hijab Fashion


Syima Eima Di Instagram Cikgu Duk Perati Je Awk Ni Dr Jauh Selamat Harini Cikgu Garang Xbawak Rotan Kena Tenung Dgn Cikgu Mcm Ni Fashion Women Women S Top


Pin On Cikgu

Post a Comment

0 Comments

Ad Code